پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228422
روحاني در ديدار کميته تعامل شوراي عالي اصلاح طلبان:
اميدوارم بتوانيم دولتي کاراتر به مجلس معرفي کنيم
تاریخ انتشار : 1396/04/25 11:53:16
نمایش : 1813
رئيس جمهور در ديدار اعضاي کميته تعامل شوراي عالي اصلاح طلبان گفت: اميدوارم بتوانيم دولتي کاراتر به مردم و مجلس شوراي اسلامي معرفي کنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدرضا عارف رئيس شوراي عالي سياست گذاري اصلاح طلبان روز گذشته (۲۴ تير) با همراهي کميته تعامل و رايزني اين شورا با حسن روحاني رئيس جمهور ديدار و گفتگو کردند.

در اين ديدار حسن روحاني اظهار کرد: اميدوارم بتوانيم دولتي کاراتر به مردم و مجلس شوراي اسلامي معرفي کنيم و کماکان از همکاري متقابل با اصلاح طلبان در همه زمينه ها بهره‌مند شويم.

محمدرضا عارف رئيس شوراي عالي سياست گذاري اصلاح طلبان و رئيس فراکسيون اميد همچنين در اين ديدار با اشاره به انتخابات اخير رياست جمهوري و پيروزي روحاني اظهار کرد: مردم فهيم ايران اسلامي با حضوري گسترده و حماسي در انتخابات شرکت کردند که اين حضور نشان داد مردم نسبت به تعيين سرنوشت خود و جامعه احساس مسئوليت مي کنند.

وي همچنين نقش اصلاح طلبان در حمايت از نامزدي دکتر روحاني در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري را کم نظير و بسيار موثر دانست.

عارف در ادامه بر ضرورت همکاري متقابل حاميان رئيس جمهور و فراکسيون اميد با دولت در آينده و ادامه رايزني در زمينه هاي مختلف تاکيد کرد.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html